Szervezeti és Működési Szabályzat (SZMSZ) vázlat és minta
Szervezeti és Működési Szabályzat – minta.
Annak érdemes megnézni az SZMSZ vázlatot, aki nem biztos benne, hogy cégének szüksége van SZMSZ-re, vagy nem tudja mi legyen benne, vagy további ötleteket szeretne meríteni a saját, meglévő SZMSZ szempontjaihoz.
SZMSZ Minta + Tartalomjegyzék + Tárgymutató – vázlat
Megspórolhatsz több órányi munkát!
Az SZMSZ készítés első három lépését, gyorsan kipipálhatod:
- Anyaggyűjtés
- Rendezés
- Fontossági sorrend felállítása
15 cégvezetővel közösen, elkészítettünk egy olyan SZMSZ mintát, amely a kisvállalkozók többségének, 95% -ban kész állapotba került.
Ennek Tartalomjegyzékét, Tárgymutatóját és egy 2 oldalas részletének Mintáját egy minimális díjért most megkaphatod.
8 oldalas leírás, digitálisan letölthető formában.
Mire jó ez az SZMSZ minta?
SEGÍT A DÖNTÉSBEN
Ha még nem tudod, hogy van-e értelme SZMSZ-t készíteni a cégednek, akkor ez alapján el fogod tudni dönteni.
ÖTLETEKET AD
Ha tudod, hogy jobban jársz, ha van céges SZMSZ, de nem tudod, mi kerüljön bele, akkor ötleteket kaphatsz. A Tartalomjegyzék és a Tárgymutató megmutatja, mit érdemes beletenni.
MINTÁT MUTAT
Ha nem tudod, hogyan nézzen ki, milyen részletességgel dolgozz ki egy-egy témát, akkor az SZMSZ Minta segít ebben.
Oktatócsomag megrendelése
Megrendelés, vásárlás és kiszolgálás menete
Ügyelj a beírt adatok pontosságára, mert a díjbekérő, és később a számla is, az itt megadott adatokkal készül.
Minden mező kitöltése kötelező, kivéve a Megjegyzés.
Kattints az egérrel a “Megrendelés elküldése” gombra.
Amennyiben nem rendelkezel Belföldi mobil telefonszámmal, akkor is töltsd ki a mezőt pl. 70 1111111.
A megjegyzésbe pedig írj be, élő telefonos elérhetőséget.
Külföldi rendelés esetén nettó árak értendők. Kérlek, a megjegyzés rovatba írd be EU adószámot.
A külföldről történő utaláshoz szükséges adatok:
IBAN: HU36 1174 2111 2004 3355 0000 0000
SWIFT: OTPVHUHB
Közösségi adószám: HU12769872
Rendszerünk érzékeli a rendelés leadását.
A megrendelés elküldése gombra kattintás után, a megrendelés visszaigazoló oldalra kerülsz. Ebből fogod tudni, hogy sikeres volt a rendelésed.
Ezzel együtt, a rendszer kiküldi a megadott email címre a megrendelés díjbekérőjét.
Nyisd meg az email levelező rendszered és keresd meg a tőlünk kapott megrendelést visszaigazoló levelet.
A levélben lévő linkre kattintva töltsd le a díjbekérőt.
Utald el a díjbekérőn lévő összeget a megadott adatok alapján.
Az utalás megjegyzésébe írd be a díjbekérőn lévő egyedi azonosítót pl. D -….
Ezzel fogjuk tudni beazonosítani a rendelésed.
A pénz beérkezése után E-számlát állítunk ki, melyet a megadott e-mail címre küldünk. Ezt megrendelő kinyomtatja.
A számlát tartalmazó levélben küldjük a digitálisan letölthető oktatóanyag elérési linkjét.