Tomán József

Tomán József - Vállalat vezetési stratéga

Tomán József

Vállalat vezetési stratéga

2008 óta 80+ tevékenységi területen, 150+ cég fejlesztésében vettem részt személyesen, ahol végigkövettem a fejlesztési folyamatokat.

Diplomásként is folyamatosan képeztem magam. Elvégeztem egy öt féléves  menedzserképzőt is, de a tudásom nagy része, a saját cégvezetői és az ügyfeleleimnél szerzett gyakorlati tapasztalatokból származik.

15.000 óra feletti, személyes konzultációban szerzett tapasztalataim alapján csiszoltam, napi szinten eredményesen használható stratégiákká és módszerekké a megoldásaimat. Ez a közös munka, személyes részvétellel, ott léttel, a fejlesztési lépések direkt módon történő támogatásával zajlik.

    Személyes tapasztalat

    Nem csak elméleti szakember vagyok:

    Építettem céget nulláról több száz millióig.

    Olyan szituációkat oldottam meg, amelyek a cégem összedőlésével fenyegettek. Nem egyszer, nem kétszer.

    A puszta elméleten túl, 15 éves valós gyakorlati tapasztalattal rendelkezem vállalatok építésében és működési problémák megszüntetésében.

    Ezt a tapasztalatot több mint 15 000 óra személyes konzultáció során szereztem, 150+ cég, 80+ tevékenységi terület keretében.

    • Indítottam több céget, amelyek közül néhány vezetését, egyidejűleg párhuzamosan végeztem
    • Jelentős mennyiségű bevétel növelésében vettem részt – értékesítőként, értékesítési vezetőként, kereskedelmi vezetőként
    • Többször benne voltam gyors növekedésben – annak kiváltásában és a működés stabilizálásában
    • Cégvezetőként szinte önjáróvá tettem, az utolsó általam vezetett kereskedelemmel foglalkozó vállalkozást, amelyben résztulajdonosként alapító ügyvezető voltam
    • 2008 márciusában teljesen átadtam a cég vezetését, eladtam a tulajdonrészem, hogy fókuszálhassak a kis és középvállalatok fejlesztésére

    Főbb területek, ahol
    kiemelkedő gyakorlati tapasztalattal
    rendelkezem

    Pénztermelési, növekedési kihívások megoldása

    Működési és munkatársi problémák megszüntetése

    Folyamat, rendszer, és szervezetfejlesztés

    Munkakörök kialakítása, profilozás, kiválasztási és betanítási folyamatok felépítése

    Dolgozói készségek fejlesztése

    Hatékonyság, teljesítmény és eredménynövelés

    Cégvezető és kulcsemberek tehermentesítése

    Középvezetői – marketing – értékesítési – pénzügyi – beszerzési – raktározási rendszerek kialakítása

    Digitalizálásra és automatizálásra történő felkészítés

    Vállalkozási élethelyzetek megoldásának támogatása

    LÉPJ TOVÁBB!

    Miért hallgass rám?

    Csak tőlem tudod megkapni ezt, mert olyan gyakorlati tapasztalataim vannak, amelyet

    • Gyártó, szolgáltató és kereskedelemmel foglalkozó cégeknél
    • Az 1-2 éve alapítottól, a több mint 20 éve működőig
    • Néhány főstől, a 200+ főig foglalkoztatóig
      néhány tízmilliótól, a sok milliárdos árbevételig terjedő skálán szereztem.
    Miért most?

    A legrosszabb amit tehetsz, az a halogatás.
    Ha homokba dugod a fejed, a tapasztalaim alapján romlik a helyzet.

    Ne vesztegesd az idődet kísérletezésre!
    Tudom büszke vagy, nehogy már neked mondja meg valaki … de nem akarhatsz minden szakmát megtanulni.

    Miért működik?

    Személyes és tanácsadói tapasztalatokkal rendelkezek.

    Láttam mi miért működik és azt is, hogy mi miért nem működik, amivel korábban próbálkoztak.

    Amilyen fejlesztéseket végeztünk, azokból mindenből több 10, de általánosabb területeken pl. munkakörök szabályozásával kapcsolatban többszáz, feladatok kezelésével kapcsolatban, pedig többezer eset tanulságát fejlesztettem tovább.

    Miért ingyen

    Ha nem tudok segíteni, akkor azért nem fizethetsz.

    Ha jó megoldást mutatok, Te akarsz majd fizetni. 🙂

    Mit csinál, egy
    Vállalat vezetési stratéga?

    A Vállalat vezetési stratéga

    A cégvezetőt segíti

    • Problémák megoldásában
    • Új célok elérésében
    • Szintlépésben
    • Vállalkozási élethelyzetek megoldásában
    • Kiemelt fontosságú fejlesztések megvalósításában

    A vezér, a cégvezető – meghatározza hogy milyen célt akar elérni.

    A hadvezér, a stratéga – a cél és vezetői igényeinek ismeretében, összehangolja a feladatokat az erőforrásokkal

    • Átlátja a helyzetet – helyzet és állapot elemzési és értékelési képesség
    • Érti az összefüggéseket – komplexen tud gondolkodni
    • Meghatározza hogy milyen előfeltételek szükségesek a cél eléréséhez – csinált már ilyet, nem ez az első “csatája”
    • Eldönti a legjobb irányt – a lehetőségek közül kiválasztja a leghatékonyabbat
    • Ennek megvalósításához kidolgozza a terv lépéseit – meghatározza a szükséges teendőket, megszervezi az ehhez szükséges körülményeket, delegálja a megfelelő végrehajtóknak
    • Ott van a megvalósításnál, az első vonalban figyeli a történéseket – képes menet közben korrigálni, elakadás esetén besegít
    • Végigkíséri a teljes folyamatot – személyes segítséget nyújt a győzelemig

    Az igazi hadvezéreknek, a legjobb stratégák segítenek.

    Akik a célkitűzésben, tervezésben, megvalósításban is mellettük állnak.

    Nem csak hangzatos csatakiálltásokat puffogtatnak, majd egyedül engedik csatába a vezért.

    Legyen a Te céged a következő közös sikertörténetünk?

    Célom, hogy segítsek a meglévő és a jövő vállalkozóinak elkerülni azokat a vállalatfejlesztési hibákat, amelyek megakadályozzák, hogy kiaknázzák a
    cégükben rejlő potenciált.

    Abban hiszek és azért dolgozok, hogy a magyar vállalatok jól működő kisközösségek legyenek, ahová jó tartozni, dolgozóként, partnerként és ügyfélként egyaránt.