Vannak olyan egyszerűen használható módszerek, amelyek azonnali hatásúak. Aki megteszi ezeket az alapvető teendőket, annak már ez az első lépés is megkönnyebbülést hoz.

[vc_row][vc_column]

Legfontosabb teendő

Lásson tisztán!

Az első lépés
Össze kell szedni az összes folyamatban lévő projektet, feladatot.
Le kell írni őket. Mindegyiket külön papírra.

Döntéseket kell hozni

  • mit lehet most elvégezni – pár perc alatt elvégezhető feladatok
  • mit lehet valakinek kiadni – a feladatkezelés szabályait figyelembevéve delegálni
  • mit lehet valamilyen határidőhöz rendelni – naptárba ütemezni, a feladathoz tartozó iratok, digitális információkat jól kialakított, struktúrában elhelyezni, hogy könnyen meg lehessen találni, amikor el akarja végezni
  • mit lehet a “valamikor megcsinálom” rekeszbe tenni – itt is érdemes valamilyen csoportosítást léterhozni, pl. marketinghez kapcsolódó feladat, ötletek, stb.
  • mitől lehet megválni – lemondani róla

A döntésben, hogy melyik feladattal mi legyen, segít, a fontos – sürgős felosztás

sürgős – nem fontos           sürgős – fontos
    nem sürgős  -nem fontos        nem sürgős – fontos

A túlterhelés megszüntetéséhez másként kell gondolkodni és cselekedni, különben nem lesz javulás.
[/vc_column][/vc_row]