Az eredmény annyi, és olyan lesz, ahogyan a feladatokat végzik. Van amit nem végeznek el, pedig el kellene. Van, aminek az elvégzése többe került, mint amennyit eredményként hoz. Van, amelyik elvégzése máshol károkat okoz. A szakszerű feladatkezelés 10 szakasza, biztosítja az egyenletesen magas teljesítményt.
A feladatkezelés, a leggyorsabb beavatkozási lehetőség az eredmények javításába.

Ha a feladatvégzés eredménye nem megfelelő, akkor a feladatok kezelésénél érdemes keresni a kiváltó okokat.

Önnél előfordulnak az alábbi panaszok?
• Ön és a kulcsemberek túlterheltek, míg néhányan csak tengnek-lengnek munkaidőben
• a kiadott feladatokat elfelejtik elvégezni
• nincs ideje ellenőrizni, mi hogy áll, ki mit végzett el
• ha nincs jelen, akkor a dolgozók várakoznak, nem elég aktívak
• nem tudja, hogy állnak a feladatok
• vannak, akik nem értik meg pontosan az Ön elvárásait, ezért máshogy csinálják, mint ahogy kellene és nem a megfelelő eredmény születik
• a dolgozók teljesítménye elmarad az elvárttól
• alacsony a munkaidő kihasználtsága
• amit korábban már jól el tudtak végezni, azt elfelejtik, és ismét nem tudják, hogy csinálják
• nagyon eltérő, az ugyanabban a munkakörben dolgozók teljesítménye.

Egy feladat – egy optimális elvégzési mód

Egy feladatot nem lehet sokféleképpen, ugyanolyan magas színvonalon és eredménnyel végezni.
Kevés, sokszor egyféle hatékony megoldás van csupán.

Aki ismeri és betartja, az adott feladat leghatékonyabb elvégzési módját az hozza a legnagyobb eredményeket.
Önnek cégvezetőként azt kell elérnie, hogy a feladatokat a leghatékonyabb módon végezzék el, hogy maximalizálni tudják az eredményeket.

A mostani és a lehetséges eredmény közti különbség, a Feladatkezelés fejlesztésével lehetséges.

A Feladatkezelés mint módszer úgy támogatja a hatékonyságnövelést, hogy minden egyes feladat elvégzését segít csúcsra járatni, maximális eredményt elérni, a lehető legkevesebb hibával.

A JOBB teljesítményű ember, JOBB módszereket alkalmaz.
Érdemes tudni a feladatkezeléssel kapcsolatban

Rendszer + ember

Az egyik vállalkozás fejlesztése során, azt találtuk, hogy az egyik részleg dolgozói, rengeteg különféle hibát követtek el. Többször megkísérelték korábban már a hibák megszüntetését, de szinte semmilyen javulást nem tudtak elérni.

A feladatkezelés módszerét alkalmazva, rövid idő alatt csoportosítani és személyekhez, helyzetekhez tudtuk rendelni a problémákat. Ezek után az érintetteket:
– képezni kezdtük
– a helyzeteknél pedig szabályozást alkalmaztunk

Fokozatosan csökkenni kezdtek a hibák, és végül szinte teljesen megszűntek.
Volt aki, mivel nem tudott javítani a feladatvégzésén, távozott a cégtől. Mindenki fellélegzett utána.

Évente több ezer feladatot végeznek el a kérésemre.
Amikor tanácsadás során növeljük egy cégnek a hatékonyságát, úgy javítjuk a feladatvégzés eredményeit, hogy feladatokat adok ki a fejlesztésben résztvevő embereknek. A szabályozások során közösen meghatározzuk, hogy melyik feladatot, hogyan végezzék.
Én, sem tulajdonosa, semmilyen vezetője, sőt még csak alkalmazottja sem vagy az adott cégnek, mégis rendkívüli eredményeket tudok elérni a Feladatkezelés módszerét alkalmazva.

Pozitív változások

  • Elvégzik azt, amit korábban nem tettek meg.
  • Javítunk azon, amit rendszeresen elrontottak.
  • Befejezik azt, amit félbehagytak.
  • Megcsinálják azt, amit nem szeretnek.

A feladatkezelésnek, csak egy kicsi része a feladatkiadás.
Mi ez, a többször említett Feladatkezelés?

A nem megfelelő eredmény nagy részét a nem megfelelő feladatkezelés okozza.

A vállalkozók és vezetők, nem adnak ki elég feladatot.
Amit kiadnak, annak nagy részét nem pontosan értik a dolgozók, ezért az eredmény nem az elvárt lesz.
Nem követik a feladatok állását, ezért gyakran meglepődnek és bosszankodnak azon, hogy mi is történt valójában.
Rengeteg kár keletkezik a feladatok nem megfelelő kezelése miatt, amin nem olyan nehéz változtatni, ha ismerjük a szabályokat és az ide kapcsolódó információkat.

A profi Feladatkezeléshez, három területre kell nagy figyelmet fordítani!

1. Biztosítani kell, a 6 legfontosabb feltételt.
2. Be kell tartani, a 10 fő szakaszt.
3. Precízen kell megfogalmazni a feladat elvégzését, annak be és kimeneti szempontjaival együtt.

Ha bármit kihagynak belőle, vagy nem megfelelő módon végzik, akkor KÓDOLVA LESZ A KUDARC.
Vagyis nem az az eredmény fog keletkezni, amit várnak, hanem ami sikerül.
Ezek, sokszor távol vannak egymástól és a valóság elfogadhatatlan lesz.

A jól felépített feladatkezelés, lehetővé teszi, hogy a dolgozók, kis felkészültség mellett is, nagy értékű eredményeket állítsanak elő.
Hogyan lehet ezt jól csinálni?

Nézzünk két példát:

Összetett Lego játékok összerakása
Színes, lépésről lépésre képeket tartalmazó füzetben, minden egyes lépés egyértelműen le van rajzolva. Csak követni kell a lépéseket. Így egy kisebb gyerek is könnyedén összerak, egy több száz elemből álló járművet. Ezt kevés felnőtt tudná megtenni rajz nélkül. Így pedig gyerekjáték.

Lapra szerelt bútorok összeszerelése
Vannak, akik az útmutató nélkül nekiesnek, félig összerakják valahogy, de mivel nem tartották be a sorrendet ezért nem tudják befejezni. Lehet szétszedni és újra nekikezdeni.

A vállalkozás feladatai, ugyan más jellegűek, de ugyanilyen hatékonysággal kezelhetők, mint a fenti példában szereplő bonyolult termékek összeállítása.
Akár szakértelem nélkül is jó eredményt lehet elérni a megfelelő módszer alkalmazásával.

Ehhez adunk támpontokat, sablonokat, tippeket a Feladatkezelés módszerében!

Feladatkezelés októcsomag

Ha Ön is megismeri és használja, az általam kifejlesztett módszert, akkor a következő változásokat tudja elérni:

  • át tudja alakítani, a mostani feladatkezelési módszerét olyanra, amely drasztikusan javítani fogja az eredményeket
  • időben észre tudja venni, hol kell beavatkozni
  • felpörgeti a dolgozókat, jobb lesz a munkaidő kihasználtsága
  • aki nem szeret, vagy nem akar dolgozni, az gyorsan láthatóvá válik, így jobb eredményekre ösztönözhető, vagy eltávolítható a csapatból, helyet biztosítva más, jobb hozzáállású dolgozók számára
  • a gyengébbek eredménye javíthatóvá válik
  • egyre kevesebb dolgot fognak elfelejteni, félbehagyni
  • önállóbbak lesznek, nem fognak Önre és az utasításaira várni
  • csökkenni fog a reklamációk száma, javul a vevői elégedettség
  • könnyebben helyettesíthetők lesznek a munkatársai

A kialakított módszerről tartottam egy előadást.

Ezt az előadást felvettük.
Az előadás hangfelvételéhez hozzátettük a diákat és a szükséges sablonokat, hogy ugyanazt a hatást érhessük el, mintha az is ott lett volna rajta, aki meghallgatja és áttanulmányozza a csomagot.
A hanganyagot 26 db, 5-10 perces egységekre vágtuk, hogy könnyen tudjon lépkedni a részek közt, mindenkor tudja, hol tart a meghallgatásukban és könnyen megtalálja az ismétlendő részeket.

A hangfelvétel teljes hossza 2 óra 41 perc.
Kihagytunk belőle minden felesleges részt, ami az előadás során elhangzott, de a megértéshez nem szükséges, hogy csak annyit kelljen foglalkoznia a felkészüléssel, amennyit feltétlenül szükséges.
Ebben a formában tudja hallgatni utazás közben, vagy akár töredék időben, amikor semmi más értelmeset nem tudna egyébként tenni.

Lehet, hogy most még tart néhány dologtól, a Feladatkezeléssel kapcsolatban.

Hogyan fogja alkalmazni, a cége speciális tevékenysége és feladatai kezelése során?
A Feladatkezelés módszere olyan, mindenki számára érthető szabályokat és alapelveket tartalmaz, amelyeket megismerve azonnal, a saját cégére tudja illeszteni a hallottakat. Eddig bármilyen tevékenységű vállalkozásnál is alkalmaztuk, mindig ugyanazokat a pozitív eredményeket értük el. Függetlenül attól, hogy gyártó, nagykereskedő, vagy szolgáltató cégnél használtuk.

Most sincs elég ideje, hogy lesz még erre is?
A Feladatkezelés módszere pontosan abban támogatja, hogy több ideje jusson a fontos teendőkre, mint amennyit most tud ezekre szánni. Nem kell mindenhol ott lenni ahhoz, hogy jóval pontosabb képet lásson, mint most. Nem kell terhelnie az agyát további információkkal, hanem azokat könnyen el tudja érni, anélkül, hogy meg kellene jegyezni őket.

A módszer értéke

Az eddig olvasottak alapján mennyivel több pénzt keresne, ha egyetlen dolgozónak a munkaidő kihasználtsága mondjuk 30%-al nőne?
Ez legalább néhány 10 ezer Ft lenne havonta.
Hányan dolgoznak a cégében?
Szorozza meg a dolgozói létszámot, néhány 10 ezer Ft-tal.

Menyibe kerülnek a selejt, tönkrement, elrontott dolgok havonta?
Van ahol százezres, van ahol milliós ez a nagyságrend.

Mennyit bukik az elégedetlen vevők elpártolásával?
Érdemes volna ezeket kiszámolnia, csupán azért, hogy tisztán lásson!

Az biztos, hogy ennek töredékéért megismerheti és használhatja, ennek a modulnak a tartalmát.

A digitálisan letölthető oktatócsomag tartalma
– 2 óra 41 perc vágott hangfelvétel MP3 formában
– előadás jegyzete az ismeretekkel és gyakorlati feladatokkal

Ára: 24 900 Ft + áfa
Csomagolási és szállítási költség: nincs

 

Ez az modul, egy nagyobb, összesen 7 modulból álló, rendszerépítő megoldásrendszer része

Az egymásra épülő csomagokkal, több fokozatban fejlesztheti cégét.
H+2 csomag – Alapok és tehermentesítés
H+4 csomag – Információ ellátás, szabályozás és működés összehangolás
H+6 csomag – Adatgyűjtés és kontroll

Az egymásra épülő csomagokban, minden modult, így ezt is kedvezőbb áron vásárolhat meg, mintha egyesével rendelné.
Nézze meg, melyik csomagot lenne érdemes megszereznie.
Kattintson az alábbi linkre!
https://tomanjozsef.hu/megoldasok/szinapszis-hatekonysagnovelesi-rendszer/

Minden benne van, ami az optimális feladatkezeléshez kell és nincs benne semmi felesleges.
Megrendelés, vásárlás és kiszolgálás menete
Kérem, töltse ki, a lenti megrendelő űrlapot.
Ügyeljen a beírt adatok pontosságára, mert a díjbekérő, és később a számla is, az itt megadott adatokkal készül.
Minden mező kitöltése kötelező, kivéve a Megjegyzés.
Kattintson az egérrel a “Megrendelés elküldése” gombra.

Amennyiben nem rendelkezik Belföldi mobil telefonszámmal, akkor is töltse ki a mezőt pl. 70 1111111.
A megjegyzésbe pedig írja be, élő telefonos elérhetőségét.

Külföldi rendelés esetén nettó árak értendők. Kérjük a megjegyzés rovatba írja be EU adószámát.
A külföldről történő utaláshoz szükséges adatok:
Iban: HU36 1174 2111 2004 3355 0000 0000
Swift: OTPVHUHB
Közösségi adószám: HU12769872

Rendszerünk érzékeli a rendelés leadását.
A megrendelés elküldése gombra kattintás után, a megrendelés visszaigazoló oldalra kerül. Ebből fogja tudni, hogy sikeres volt a rendelése.

Ezzel együtt, a rendszer kiküldi a megadott email címre a megrendelés díjbekérőjét.

Nyissa meg email levelező rendszerét és keresse meg a tőlünk kapott megrendelést visszaigazoló levelet.
A levélben lévő linkre kattintva töltse le a díjbekérőt.
Utalja el a díjbekérőn lévő összeget a megadott adatok alapján.
Az utalás megjegyzésébe írja be a díjbekérőn lévő egyedi azonosítót pl. D -….
Ezzel fogjuk tudni beazonosítani a rendelését.

A pénz beérkezése után E-számlát állítunk ki, melyet a megadott e-mail címre küldünk. Ezt megrendelő kinyomtatja.

Ugyanazon a napon, egy másik levélben küldjük a digitálisan letölthető oktatóanyag elérési linkjét.

Feladatkezelés oktatócsomag megrendelése

Válassza ki a megrendelni kívánt modulokat!