A kommunikáció eredményére és a két fél egymáshoz való viszonyára, már egyetlen hiba is jelentősen kihat. Ismerje meg az egyik leggyakoribbat. Száznál több hasonló hatású hiba, mit okoz a mindennapi élet során? Hogyan hat, az üzleti eredményekre?

[vc_row][vc_column]

Nincs válasz, nincs visszajelzés

Nem tudjuk mi zajlik a másik félben, egy megkezdett kommunikáció során, ha nem reagál.

Szóban történő kommunikáció
A fogadó fél nem adja jelét annak, hogy hallgatja, figyeli, érti amit mondunk.
Rezzenéstelenül néz, nem szól egy szót sem, hiányoznak a beszélgetés folytatásához, fenntartásához szükséges nyugtázó szavak, hangok (igen?, tényleg?, és?, ühüm stb.).

Hatásai: a beszélő fél elbizonytalanodik, elkezdi ismételgetni saját magát, visszakérdez: „Hallod?” „Érted?” stb.
Magasabb tudatosságú kommunikációs partner jelzi, hogy kér visszajelzést: „Kérlek, jelezd, hogy érted-e!”

Email-ben, SMS-ben ugyanilyen hatást vált ki a nem reagálás.

 

Célszerű, valamilyen módon zárni a párbeszédet. 
Egy köszönöm, értem, oké, rendben, vettem, teljesen megtenné

A nem egyértelmű kommunikáció, bizonytalanságot kelt a másik félben!
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
Száznál több kommunikációs hibát követnek el az emberek

Összegyűjtöttünk 126 különböző kommunikációs hibát

További tizenkettőt megkaphat DÍJMENTESEN!

Az igénylés után, a 3 oldalas leírást, azonnal küldjük, a megadott e-mail címre.


[/vc_column][/vc_row]