Megoldás arra, ha az információ ellátás és áramlás, az iratkezelés, a belső kommunikáció állapota, nem kielégítő.

[vc_row][vc_column]

Információ ellátási és áramlási problémák

Ön szeretné, ha

  • vállalkozásában, mindenhol meglenne, a szükséges információ?
  • az iratok és információk áramlása nem akadna meg?
  • jobban működnének a kommunikációs csatornák?
  • a dolgozók megkapnának minden számukra fontos információt, anélkül, hogy túlterhelné őket?
  • vezetőként átlátná mi hol tart?
  • mindenki könnyebben helyettesíthető lenne?

Mi van a cégében, az információval?

  1. bejövő telefonokkal nem tudja, mi történik
  2. iratok
    1. bejövő, kimenő nincs nyoma,
    2. nincs megfelelően kialakított irattárolási rendszer,
    3. nem találhatók meg gyorsan sok idő megy el a keresésre,
    4. nem kapja meg az érintett,
    5. olyan is belelát, akinek nem kellene
  3. digitális dokumentumok,
    1. fájlok össze-vissza vannak, nem, vagy nehezen találhatók meg
    2. elérési és használati jogosultsági rendszere nincs, vagy nem jó
    3. nem elérhetők, mert egyéni gépeken van
    4. mentésük nem megoldott
  4. a bejövő és kimenő e-mailek kezelése
    1. átláthatatlan, mindenki máshogy csinálja, csak az illető látja át jó esetben
    2. nem lehet tudni, hogy mi nincs lekezelve
    3. nehéz helyettesíteni azt, akit kell
  5. az elvégzendő feladatokról
    1. nem tudja, ki, mit csinál
    2. mennyit csinál
    3. mi, milyen állapotban van, egyáltalán foglalkozik vele valaki, vagy elfelejtették
    4. mit nem végeznek el, megállt, elakadt, késésben van, késett el

Milyen következményekkel jár, a mostani állapot?

  • gyakori megzavarás – konfliktus, félbehagyott feladatok, több energia a feladatok elvégzésére
  • túlterheltség, túlórázás, felületes munkavégzés, hibázás,
  • elesnek bevételtől, mert nem kezelik le időben a vevői igényeket
  • többe kerül a működés, mint amennyire szükséges lenne, kevesebb nyereség marad
  • nehezen lehet helyettesíteni embereket
  • késedelmes teljesítés a vevők felé
  • kötbér, kártérítés, kötelező feladatok elmulasztása, veszélyes helyzetek alakulnak ki
  • romló vevői megítélés
  • átláthatatlan belső működés
  • alacsony dolgozói hatékonyság

Mit érdemes tenni, hogy rendezni lehessen az információáramlást?

  1. célnak megfelelő feladatkiadási, kezelési és nyilvántartási rendszer kialakítása
  2. egységes, szabályozott, jogosultságtól függő, irattárolási és továbbítási rendszer kialakítása
  3. egységes, szabályozott, jogosultságtól függő, digitális dokumentum tárolási és továbbítási rendszer kialakítása
  4. egységes, szabályozott, átlátható levelező rendszer kialakítása

Hogyan lehet ezt létrehozni?

  • feladatkiadás, kezelés folyamatának szabályozása, megfelelő feladat nyilvántartó módszer kialakítása, szoftver kiválasztása, beüzemelése, betanítása
  • irattárolási és iratáramlási rendszer cégre szabása, eszközök beüzemelése, folyamatok meghatározása, szabályozás, bevezetés, betanítás
  • digitális dokumentum tárolási és továbbítási rendszer cégre szabása, szoftver kiválasztása, beüzemelése, folyamatok meghatározása, szabályozás, bevezetés, betanítás
  • levelező rendszer használatának szabályozása, dokumentálása, átalakítása, betanítása

Ha nem tudja egyedül megcsinálni, kérjen ezzel kapcsolatos, elemzést.

A kapcsolatfelvételt követően, 1-2 munkanapon belül keresni fogjuk a megadott elérhetőségen.

[/vc_column][/vc_row]