Időmenedzselés Vállalkozóknak

Időmenedzselés vállalkozóknak, vezetőknek, menedzsereknek

Brzezánsky Péter bevállalta

Így tettük rendbe, Péter személyes időmenedzselését

Több mint 9 óra hangfelvételt készítettünk, amelyben

  • őszintén elmondja a nehézségeit
  • felvállalja a hibáit
  • minden olyan tényezőt megvizsgálunk, amely rontja a személyes időfelhasználását
  • 100%-ban gyakorlati tanácsokat adok neki arra vonatkozóan, hogyan alakítsa át az időbeosztását, cselekvését, gondolkodását

Végül Péter időfelhasználása, gyökeresen megváltozott.

Rövid gondolatok, egyes részekből

Tanulj gyakorlati tapasztalatok alapján

Egyedülálló, valós, vállalkozói időmenedzselési problémák megoldása, egyenes adásban – 9 óra hangfelvétel

Mindent hallhatsz, amit Péter is hallott.
Mindent megtanulhatsz, amit Péter is megtanult.
Mindent megtehetsz, amit Péter is megtett.

Végigkövetheted Péter küzdelmét, ahogy saját időmenedzselése nagyfokú átalakításon esik át.

Szerezd vissza Te is az irányítást az időbeosztásod felett

– legyél hatékonyabb
– szabadulj meg a rossz szokásaidtól
– használd jobban a rendelkezésedre álló erőforrásokat

9 óra, tömény, gyakorlati tapasztalat során kialakított módszertan, valós élethelyzet kérdései és válaszai – Ne hagyd ki!

A hangfelvétel csomag ára: 40.000 Ft + áfa

Oktatócsomag megrendelése

Megrendelés, vásárlás és kiszolgálás menete

Kérlek, töltsd ki, a fenti megrendelő űrlapot.

Ügyelj a beírt adatok pontosságára, mert a díjbekérő, és később a számla is, az itt megadott adatokkal készül.

Minden mező kitöltése kötelező, kivéve a Megjegyzés.

Kattints az egérrel a “Megrendelés elküldése” gombra.

Amennyiben nem rendelkezel Belföldi mobil telefonszámmal, akkor is töltsd ki a mezőt pl. 70 1111111.
A megjegyzésbe pedig írj be, élő telefonos elérhetőséget.

Külföldi rendelés esetén nettó árak értendők. Kérlek, a megjegyzés rovatba írd be EU adószámot.

A külföldről történő utaláshoz szükséges adatok:
IBAN: HU36 1174 2111 2004 3355 0000 0000
SWIFT: OTPVHUHB
Közösségi adószám: HU12769872

Rendszerünk érzékeli a rendelés leadását.
A megrendelés elküldése gombra kattintás után, a megrendelés visszaigazoló oldalra kerülsz. Ebből fogod tudni, hogy sikeres volt a rendelésed.

Ezzel együtt, a rendszer kiküldi a megadott email címre a megrendelés díjbekérőjét.

Nyisd meg az email levelező rendszered és keresd meg a tőlünk kapott megrendelést visszaigazoló levelet.

A levélben lévő linkre kattintva töltsd le a díjbekérőt.

Utald el a díjbekérőn lévő összeget a megadott adatok alapján.

Az utalás megjegyzésébe írd be a díjbekérőn lévő egyedi azonosítót pl. D -….
Ezzel fogjuk tudni beazonosítani a rendelésed.

A pénz beérkezése után E-számlát állítunk ki, melyet a megadott e-mail címre küldünk. Ezt megrendelő kinyomtatja.

A számlát tartalmazó levélben küldjük a digitálisan letölthető oktatóanyag elérési linkjét.