Feladatkezelés

Az eredmény annyi, és olyan lesz, ahogyan a feladatokat végzik.

Van amit nem végeznek el, pedig el kellene. Van, aminek az elvégzése többe került, mint amennyit eredményként hoz. Van, amelyik elvégzése máshol károkat okoz.

A szakszerű feladatkezelés 10 szakasza, biztosítja az egyenletesen magas teljesítményt.

A feladatkezelés, a leggyorsabb beavatkozási lehetőség az eredmények javításába.

Feladatkezelés

Ha a feladatvégzés eredménye nem megfelelő, akkor a feladatok kezelésénél érdemes keresni a kiváltó okokat.

Nálad is előfordulnak az alábbi panaszok?

• Te és a kulcsemberek túlterheltek vagytok, míg néhányan csak tengnek-lengnek munkaidőben
• a kiadott feladatokat elfelejtik elvégezni
• nincs időd ellenőrizni, mi hogy áll, ki mit végzett el
• ha nem vagy jelen, akkor a dolgozók várakoznak, nem elég aktívak
• nem tudod, hogy állnak a feladatok
• vannak, akik nem értik meg pontosan az elvárásaidat, ezért máshogy csinálják, mint ahogy kellene és nem a megfelelő eredmény születik
• a dolgozók teljesítménye elmarad az elvárttól
• alacsony a munkaidő kihasználtsága
• amit korábban már jól el tudtak végezni, azt elfelejtik, és ismét nem tudják, hogy csinálják
• nagyon eltérő, az ugyanabban a munkakörben dolgozók teljesítménye.

Egy feladat – egy optimális elvégzési mód

Egy feladatot nem lehet sokféleképpen, ugyanolyan magas színvonalon és eredménnyel végezni.

Kevés, sokszor egyféle hatékony megoldás van csupán.

Aki ismeri és betartja, az adott feladat leghatékonyabb elvégzési módját az hozza a legnagyobb eredményeket.

Neked cégvezetőként azt kell elérned, hogy a feladatokat a leghatékonyabb módon végezzék el, hogy maximalizálni tudjátok az eredményeket.

A mostani és a lehetséges eredmény közötti különbség, a Feladatkezelés fejlesztésével lehetséges.

A Feladatkezelés mint módszer úgy támogatja a hatékonyságnövelést, hogy minden egyes feladat elvégzését segít csúcsra járatni, maximális eredményt elérni, a lehető legkevesebb hibával.

A JOBB teljesítményű ember, JOBB módszereket alkalmaz.

Ezeket mindenképpen érdemes tudni a feladatkezeléssel kapcsolatban

Rendszer + ember

Az egyik vállalkozás fejlesztése során, azt találtuk, hogy az egyik részleg dolgozói, rengeteg különféle hibát követtek el.

Többször megkísérelték korábban már a hibák megszüntetését, de szinte semmilyen javulást nem tudtak elérni.

A feladatkezelés módszerét alkalmazva, rövid idő alatt csoportosítani és személyekhez, helyzetekhez tudtuk rendelni a problémákat. Ezek után az érintetteket:

– képezni kezdtük
– a helyzeteknél pedig szabályozást alkalmaztunk

Fokozatosan csökkenni kezdtek a hibák, és végül szinte teljesen megszűntek.

Volt aki, mivel nem tudott javítani a feladatvégzésén, távozott a cégtől. Mindenki fellélegzett utána.

Évente több ezer feladatot végeznek el a kérésemre.

Amikor tanácsadás során növeljük egy cégnek a hatékonyságát, úgy javítjuk a feladatvégzés eredményeit, hogy feladatokat adok ki a fejlesztésben résztvevő embereknek. A szabályozások során közösen meghatározzuk, hogy melyik feladatot, hogyan végezzék.

Én, sem tulajdonosa, semmilyen vezetője, sőt még csak alkalmazottja sem vagy az adott cégnek, mégis rendkívüli eredményeket tudok elérni a Feladatkezelés módszerét alkalmazva.

Pozitív változások

  • Elvégzik azt, amit korábban nem tettek meg.
  • Javítunk azon, amit rendszeresen elrontottak.
  • Befejezik azt, amit félbehagytak.
  • Megcsinálják azt, amit nem szeretnek.

A nem megfelelő eredmény nagy részét a nem megfelelő feladatkezelés okozza.

A vállalkozók és vezetők, nem adnak ki elég feladatot.
Amit kiadnak, annak nagy részét nem pontosan értik a dolgozók, ezért az eredmény nem az elvárt lesz.
Nem követik a feladatok állását, ezért gyakran meglepődnek és bosszankodnak azon, hogy mi is történt valójában.
Rengeteg kár keletkezik a feladatok nem megfelelő kezelése miatt, amin nem olyan nehéz változtatni, ha ismerjük a szabályokat és az ide kapcsolódó információkat.

A profi Feladatkezeléshez, három területre kell nagy figyelmet fordítani!

1. Biztosítani kell, a 6 legfontosabb feltételt.
2. Be kell tartani, a 10 fő szakaszt.
3. Precízen kell megfogalmazni a feladat elvégzését, annak be és kimeneti szempontjaival együtt.

Ha bármit kihagynak belőle, vagy nem megfelelő módon végzik, akkor KÓDOLVA LESZ A KUDARC.

Vagyis nem az az eredmény fog keletkezni, amit várnak, hanem ami sikerül.
Ezek, sokszor távol vannak egymástól és a valóság elfogadhatatlan lesz.

A jól felépített feladatkezelés, lehetővé teszi, hogy a dolgozók, kis felkészültség mellett is, nagy értékű eredményeket állítsanak elő.

Hogyan lehet ezt jól csinálni?

Nézzünk két példát:

Összetett Lego játékok összerakása

Színes, lépésről lépésre képeket tartalmazó füzetben, minden egyes lépés egyértelműen le van rajzolva. Csak követni kell a lépéseket. Így egy kisebb gyerek is könnyedén összerak, egy több száz elemből álló járművet. Ezt kevés felnőtt tudná megtenni rajz nélkül. Így pedig gyerekjáték.

Lapra szerelt bútorok összeszerelése

Vannak, akik az útmutató nélkül nekiesnek, félig összerakják valahogy, de mivel nem tartották be a sorrendet ezért nem tudják befejezni. Lehet szétszedni és újra nekikezdeni.

A vállalkozás feladatai, ugyan más jellegűek, de ugyanilyen hatékonysággal kezelhetők, mint a fenti példában szereplő bonyolult termékek összeállítása.
Akár szakértelem nélkül is jó eredményt lehet elérni a megfelelő módszer alkalmazásával.

Ehhez adunk támpontokat, sablonokat, tippeket a Feladatkezelés módszerében!

Ha megismered és használod, az általam kifejlesztett módszert, akkor a következő változásokat tudod elérni:

  • át tudod alakítani, a mostani feladatkezelési módszered olyanra, amely drasztikusan javítani fogja az eredményeket
  • időben észre tudod venni, hol kell beavatkozni
  • felpörgeted a dolgozókat, jobb lesz a munkaidő kihasználtsága
  • aki nem szeret, vagy nem akar dolgozni, az gyorsan láthatóvá válik, így jobb eredményekre ösztönözhető, vagy eltávolítható a csapatból, helyet biztosítva más, jobb hozzáállású dolgozók számára
  • a gyengébbek eredménye javíthatóvá válik
  • egyre kevesebb dolgot fognak elfelejteni, félbehagyni
  • önállóbbak lesznek, nem fognak rád és az utasításaidra várni
  • csökkenni fog a reklamációk száma, javul a vevői elégedettség
  • könnyebben helyettesíthetők lesznek a munkatársaid

A kialakított módszerről tartottam egy előadást.

Ezt az előadást felvettük.

Az előadás hangfelvételéhez hozzátettük a diákat és a szükséges sablonokat, hogy ugyanazt a hatást érhessük el, mintha az is ott lett volna rajta, aki meghallgatja és áttanulmányozza a csomagot.

A hanganyagot 26 db, 5-10 perces egységekre vágtuk, hogy könnyen tudj lépkedni a részek közt, mindenkor tudd, hol tartasz a meghallgatásukban és könnyen megtaláld az ismételendő részeket.

A hangfelvétel teljes hossza 2 óra 41 perc.

Kihagytunk belőle minden felesleges részt, ami az előadás során elhangzott, de a megértéshez nem szükséges, hogy csak annyit kelljen foglalkoznia a felkészüléssel, amennyit feltétlenül szükséges.

Ebben a formában tudod hallgatni utazás közben, vagy akár töredék időben, amikor semmi más értelmeset nem tudnál egyébként tenni.

Minden benne van, ami az optimális feladatkezeléshez kell és nincs benne semmi felesleges.

Lehet, hogy most még tartasz néhány dologtól, a Feladatkezeléssel kapcsolatban.

Hogyan fogod alkalmazni, a céged speciális tevékenysége és feladatainak kezelése során?

A Feladatkezelés módszere olyan, mindenki számára érthető szabályokat és alapelveket tartalmaz, amelyeket megismerve azonnal, a saját cégére tudja illeszteni a hallottakat. Eddig bármilyen tevékenységű vállalkozásnál is alkalmaztuk, mindig ugyanazokat a pozitív eredményeket értük el. Függetlenül attól, hogy gyártó, nagykereskedő, vagy szolgáltató cégnél használtuk.

Most sincs elég időd, hogy lesz még erre is?

A Feladatkezelés módszere pontosan abban támogat, hogy több idő jusson a fontos teendőkre, mint amennyit most tudsz ezekre szánni. Nem kell mindenhol ott lenned ahhoz, hogy jóval pontosabb képet láss, mint most. Nem kell terhelned az agyad további információkkal, hanem azokat könnyen el tudd érni, anélkül, hogy meg kellene jegyezned őket.

A módszer értéke

Az eddig olvasottak alapján mennyivel több pénzt keresnél, ha egyetlen dolgozónak a munkaidő kihasználtsága mondjuk 30%-al nőne?

Ez legalább néhány 10 ezer Ft lenne havonta.
Hányan dolgoznak a cégedben?
Szorozd meg a dolgozói létszámot, néhány 10 ezer Ft-tal.

Menyibe kerülnek a selejt, tönkrement, elrontott dolgok havonta?

Van ahol százezres, van ahol milliós ez a nagyságrend.

Mennyit bukik a céged, az elégedetlen vevők elpártolásával?

Érdemes volna ezeket kiszámolnod, csupán azért, hogy tisztán láss!

Az biztos, hogy ennek töredékéért megismerheted és használhatod, ennek a modulnak a tartalmát.

Feladatkezelés – Oktatócsomag

A digitálisan letölthető oktatócsomag tartalma

– 2 óra 41 perc vágott hangfelvétel MP3 formában
– előadás jegyzete az ismeretekkel és gyakorlati feladatokkal

Ára: 50.000 Ft + áfa

Feladatkezelés

Ez az modul, egy nagyobb, összesen 7 modulból álló, rendszerépítő megoldáscsomag része

Az egymásra épülő csomagokkal, több fokozatban fejlesztheted a céged.

H+2 csomag – Alapok és tehermentesítés
H+4 csomag – Információ ellátás, szabályozás és működés összehangolás
H+6 csomag – Adatgyűjtés és kontroll

Az egymásra épülő csomagokban, minden modult, így ezt is kedvezőbb áron vásárolhatod meg, mintha egyesével rendelnéd.

Nézd meg, melyik csomagot lenne érdemes megszerezned!

szinapszis-h6

Oktatócsomag megrendelése

Megrendelés, vásárlás és kiszolgálás menete

Kérlek, töltsd ki, a fenti megrendelő űrlapot.

Ügyelj a beírt adatok pontosságára, mert a díjbekérő, és később a számla is, az itt megadott adatokkal készül.

Minden mező kitöltése kötelező, kivéve a Megjegyzés.

Kattints az egérrel a “Megrendelés elküldése” gombra.

Amennyiben nem rendelkezel Belföldi mobil telefonszámmal, akkor is töltsd ki a mezőt pl. 70 1111111.
A megjegyzésbe pedig írj be, élő telefonos elérhetőséget.

Külföldi rendelés esetén nettó árak értendők. Kérlek, a megjegyzés rovatba írd be EU adószámot.

A külföldről történő utaláshoz szükséges adatok:
IBAN: HU36 1174 2111 2004 3355 0000 0000
SWIFT: OTPVHUHB
Közösségi adószám: HU12769872

Rendszerünk érzékeli a rendelés leadását.
A megrendelés elküldése gombra kattintás után, a megrendelés visszaigazoló oldalra kerülsz. Ebből fogod tudni, hogy sikeres volt a rendelésed.

Ezzel együtt, a rendszer kiküldi a megadott email címre a megrendelés díjbekérőjét.

Nyisd meg az email levelező rendszered és keresd meg a tőlünk kapott megrendelést visszaigazoló levelet.

A levélben lévő linkre kattintva töltsd le a díjbekérőt.

Utald el a díjbekérőn lévő összeget a megadott adatok alapján.

Az utalás megjegyzésébe írd be a díjbekérőn lévő egyedi azonosítót pl. D -….
Ezzel fogjuk tudni beazonosítani a rendelésed.

A pénz beérkezése után E-számlát állítunk ki, melyet a megadott e-mail címre küldünk. Ezt megrendelő kinyomtatja.

A számlát tartalmazó levélben küldjük a digitálisan letölthető oktatóanyag elérési linkjét.