[vc_row][vc_column]

A tartós növekedés alapvető gyakorlata

Az elmúlt 9 év személyes tanácsadásai során, azt vettem észre, hogy a kiváló szakmai színvonalú cégek, nem jól csinálják az eladási folyamat értékesítési részét.

Ez azért lehetséges, mert folyamatosan a kiváló szakmai folyamatokra és eredményre fókuszálnak, így minden más cégen belüli tevékenység, csupán másodlagos kategóriába kerül náluk.

Ezért

  • nem tudják jól bemutatni a saját és más megoldások közti különbségeket, érték és megoldási eltéréseket
  • nem tudják érvényesíteni azt az ár-érték arányt, ami a szakmai kiválósághoz egyébként járhatna számukra is, nem csak a vevőiknek
  • időnként nem tudják megértetni a vevőkkel, hogy mit kaphatnak valójában és milyen kellemetlenségektől és károktól mentesülnek azáltal, hogy nagyon jó minőségű szolgáltatás/terméket vesznek meg tőlük, mint ha másutt rendelnek meg egy olcsóbb és sokszor gyengébb minőséggel párosuló részmegoldást
  • a legjobb szándék mellett is időnként félresiklik a vevővel való kapcsolat, mert nem sikerült pontosan megérteni, megértetni vele, mi történik, történt a folyamatban, miért lett az az eredmény ami
  • nem tudnak védekezni a rosszhiszemű megrendelőkkel szemben, ezért amikor egy ilyennel találkoznak, akkor
    • későn veszik észre,
    • sok konfliktussal és megalkuvással jár a kiszolgálásuk,
    • veszteséges lesz az egyébként plusszosnak indult üzleti lehetőség,
    • vagy akár a vevő elégedetlensége miatt nem lesz kifizetve a munka

Mindezek, megelőzhetők és előre kezelhetők az értékesítési folyamatban.
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
Cégre szabott eladási folyamat kialakítása és szabályozása, az eladási eredmények maximalizálásáért

Ez az információ azoknak szól, akik

  • egyedi, vagy személyre/cégre szabott szolgáltatást nyújtanak
  • egyedi terméket gyártanak és adnak el
  • tömegtermékeket egyediesítenek, a megrendelő igényei alapján
  • személyesen tárgyalnak az érdeklődőkkel annak érdekében, hogy valódi értékcsere történjen
  • kiváló ügyfél elégedettséget szeretnének elérni, ezzel megalapozva és öregbítve cégük jó hírét
  • nem hajlandóak mást kiadni a kezükből, mint ami a saját szakmai értékrendjük szerint is kiváló
  • élvezik, ha az ügyfeleik elégedettek
  • visszatérő ügyfeleket szolgálnak ki és tartós kapcsolatra törekednek velük
  • a saját szakmai tevékenységükben profik, a szakmájuk felső kategóriájába tartoznak, és az eladási folyamatot is hasonló szintre szeretnék emelni

Amit és ahogyan csinálunk, annak az, és olyan lesz az eredménye
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
A megoldás

Értékcsere az eladási folyamatban

Mi ez?
Professzionális eladási folyamat létrehozása és szabályozása, elsősorban szolgáltatóknak, egyedi és egyediesített termék gyártóknak, kereskedőknek.

Ez a módszer, egyébként bármilyen eladási folyamat kialakítását és szabályozását támogatja, de kimondottan az előzőekben említettekre van szabva. Ezt a legnehezebb megcsinálni, mivel az egyedi termék/szolgáltatás és az emberi beavatkozást igénylő folyamatok a legösszetettebbek.

Amelyik eladási folyamatban, nem egyedi megoldás eladását végzik, vagy/és nincs szükség emberi beavatkozásra, azok lényegesebben egyszerűbbek, ezért azokat alapból magában foglalja ez a program.

Mit fogunk csinálni?
Minimális elmélet.
A gyakorlatban végigmegyünk, egy 50 lépéses sablonon, amelynek a használatát egyszer megértve, később bármilyen eladási folyamat tervezését, kialakítását, optimalizálását, betanítását önállóan is megteheti. Ebben a résztvevők kétféle folytatásról dönthetnek

  1. közösen kiválasztjuk az egyik résztvevő, egy termékét, szolgáltatását és azon keresztül, akár közös kidolgozással végigmegyünk a folyamaton
    vagy
  2. mindenki elkezdi a saját választott tevékenysége cégre szabott kidolgozását, aminek a megfelelő irányba történő haladását folyamatosan kontrollálom
  3. az is lehet, hogy mindkettőre lesz elég idő (ez a közös tempón múlik)

Az értékcsere alapú eladási folyamat, biztosítja az érintett felek elégedettségét
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
Egész napos kiscsoportos foglalkozás
Dátum: 2018-01-18 csütörtök. 09.30-17.00 óráig

Helyszín:Hotel Griff, 1115 Budapest, Bartók Béla út 152 – Türkiz terem, 9. emelet, 911

Létszám: maximum 10 fő

Ár: 40.000 Ft + áfa / fő

Ezt a gyakorlatban azonnal használt tudást, egy életen át alkalmazhatja.
[/vc_column][/vc_row]