A vezetők egy része, azért nem kapja a beosztottaitól azt az eredményt amit vár, mert nem jól adja ki a feladatokat. Számos hibát lehet elkövetni a feladatkiadás során. Kerülje el a leggyakoribb tizenkettőt!

[vc_row][vc_column]

Aki ezek közül bármelyiket elköveti, számolhat a nem megfelelő eredménnyel

A leggyakoribb feladatkiadási hibák, amelyeket a vezetők elkövetnek

A vezető…
1. … a feladatot annak adja ki, akit először meglát.
2. … a feladatot csak szóban mondja el.
3. … nem kér visszajelzést a feladat megértéséről.
4. … nem veszi figyelembe az ember alkalmasságát, képességeit a feladat kiadásakor: túlméretezi a feladatot.
5. … egyszerre több feladatot ad ki olyan kollégának, aki alkatánál fogva egyszerre csak egy feladatot képes fókuszban tartani.
6. … nem határozza meg a feladat prioritását – a dolgozó nem tudja, mivel folytassa a munkát.
7. … nem határozza meg a feladat határidejét.
8. … a feladatot általánosan fogalmazza meg: „Valakinek meg kellene ezt csinálni…”
9. … amikor eszébe jut, felhívja a dolgozót, és elmondja neki mit kéne csinálnia
10. … úgy várja el egy feladat teljesítését, hogy a kolléga előtte nem lett betanítva
11. … nem biztosítja a szükséges feltételeket vagy adatokat a feladat végrehajtásához
12. … nem gondolja át a feladatot, mielőtt kiadja.

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
Feladatkezelési teszt

Milyen állapotban van cégében a feladatkiadás és feladatvégzés?

Perceken belül árnyalt képet kaphat arról, hol maradnak el az eredmények!

Az Ön cége

  • jól szervezett?
  • az átlagnál jobb?
  • gyenge a feladatkezelés eredménye?
  • katasztrófához közelít?

[/vc_column][/vc_row]