Cégelemzés – részleg

Gyakorlatban működő stratégia, a funkcionális részlegek állapotának javítására

Cégvezetőként mit akarsz?

  • Gördülékeny működést a részlegeken belül?
  • A középvezetők önállóan és hatékonyan irányítsák a csoportjukat?
  • A részlegek, összehangoltan működjenek együtt?

Segítek felmérni az részlegek állapotát és meghatározni, a jobb működéshez vezető lépéseket.

Az állapot felmérése és elemzése nélkül,  nem lehet meghatározni, a hatékonyan megvalósítható lépéssort.

közben mi a valóság?

  • Különböző helyeken, különböző működési problémák merülnek fel.
  • Ezek kihatnak az ügyfélkiszolgálási folyamatra, ami miatt kapkodás és/vagy ügyfél elégedetlenség jön létre.
  • Ennek további következményei lesznek. Onnantól, hogy felborul a napi menetrend, egészen addig, hogy a munkatársak között konfliktusok alakulnak ki.
  • Végül, mivel ez mind pénzbe kerül a cégnek, ez kihat a hatékonyságra, az a pénzügyi eredményekre, nyereségre, növekedésre.

Akarod tudni, milyen állapotban vannak a céged különböző részlegei?

TÖLTSD LE A TESZTET!

Megnézed, mennyi minden befolyásolja, hogy mitől működik jól, vagy rosszul egy részleg?

Pontosan akarod látni, hogy mi, milyen szinten van a céged részlegeiben?

Egyszerűen ki tudod értékelni, azt a 16 tárgykört, ami megmutatja a vizsgált terület állapotát.

EZEKET KELL PÁRHUZAMOSAN FEJLESZTENI

#1.

A részleg, működési rendszere

#2.

A részlegvezető menedzseri és vezetői készségei

#3.

A részlegben dolgozók teljesítménye

MIÉRT NEM TUDSZ HALADNI?

  • Próbálkoztál már, de nem sikerült érdemi javulást elérni?
  • Bizonytalan vagy abban, hogy mit kellene csinálni, ezért nem kezdesz bele?
  • Nincs lehetőség a kísérletezésre, nem mered megkockáztatni, hogy romoljon a helyzet?

 

HÁROM DOLOGRA LEHET SZÜKSÉGED, HOGY
ELKERÜLD A FELESLEGES KÖRÖKET, A PÉNZ ÉS IDŐVESZTESÉGET?

#1.

Pontosan megérteni a fennálló helyzetet, az állapot súlyosságát, a problémákat kiváltó okokat, beazonosítani azokat a hiányzó tényezőket, amelyek a haladást lassítják, akadályozzák

#2.

Egyértelmű iránymutatásra, hogy merre indulj el, a legjobb módszerre, ami számodra elérhető, valamint egymásra épülő lépéssorra, ahogyan haladni lehet

#3.

A megvalósítás elősegítésére, hogy az olyan formában történjen, ami számodra leghatékonyabb, ami növeli a befejezés valószínűségét, elakadás esetén gyors segítséget tudsz kapni

CÉGRE ÉS SZEMÉLYRE SZABOTT „HALADÁSI STRATÉGIA”

Ezt kaphatod tőlem, ha jelentkezel állapotfelmérésre és elemzésre

Titoktartási nyilatkozat

Alulírott Tomán József, az alábbi jognyilatkozatot teszem:

  • Kijelentem, hogy az engem megkereső érdeklődőktől, későbbiekben ügyfelektől a vállalkozása átvizsgálása és fejlesztése során birtokomba kerülő információkat, iratokat, dokumentumokat stb. bizalmasan kezelem.
  • Tudomásul veszem azt, hogy az általam átvett, illetve megismert adatok, iratok, dokumentumok információk stb. üzleti titok tárgyát képezi.
  • Tudomásul veszem továbbá, hogy az általam átvett iratanyagban rögzített és az Ügyféltől származó, bármely dokumentáció, adat, információ tekintetében korlátlan, szabad rendelkezési jog kizárólag fent nevezett ügyfelet illeti meg.
  • Kötelezettséget vállalok arra, hogy, hogy a fent hivatkozott iratanyagokat, dokumentációkat kizárólagosan a jogosult érdekében használhatom fel, azokat nyilvánosságra nem hozom,
    harmadik személyekkel nem közlöm, hozzáférhetővé nem teszem
  • Tudomással bírok továbbá arról, hogy jelen jognyilatkozatban vállalt kötelezettségek megsértése esetén a jogosult velem szemben igazolt kárigényeit érvényesítheti.
További lépések

2. Telefonos egyeztetés, amelyben pontosan behatároljuk a problémákat és a megoldásukkal kapcsolatos kihívásokat

3. Azonnali válaszok a következőkre vonatkozóan

3.1. amivel küzdesz, azzal kapcsolatban tudok, vagy nem tudok segíteni

3.2. ha én nem tudok segíteni, akkor merre érdemes továbblépni, kihez lehetne fordulni

3.3. ha tudok segíteni és gyakran előforduló, nem összetett helyzetről van szó, akkor egyből elmondom fő vonalakban, hogy mit érdemes tenni, mire érdemes figyelni, van-e hozzá kidolgozott módszertan, azt is segítek tisztázni, hogy milyen formában tudod leghatékonyabban megvalósítani a lépéseket – erről, a beszélgetés után, emlékeztetőt is küldök e-mailben

3.4. ha tudok segíteni és összetettebb a helyzet, nagyobb kiterjedésű a probléma, nagyon egyedi amivel foglalkozni kell, akkor időpontot egyeztethetünk egy online megbeszélésre,

4. Az online beszélgetés során, részletesebben fogom elemezni a

  • Meglévő helyzetet
  • Az elérendő állapotot
  • A kiváltó okokat
  • A haladáshoz szükséges feltételeket
  • A jelenlegi körülményekből és állapotból adódó lehetőségeidet.

Ez alapján közösen meghatározzuk, hogy milyen módon lehet áthidalni, a jelen és jövőbeli állapot közötti eltérést.

Milyen fejlesztési megközelítés, útvonal és konkrét lépéssor lenne a leghatékonyabb.

Kizárva, a problémák tünetei alapján rosszul értelmezett, nem a kiváltó okok megszüntetéséhez vezető irányválasztást, valamint az erre ösztönösen, megoldásként kitalált téves megoldás meghatározását.

Megvizsgáljuk azt is, hogy milyen megvalósítási módra van szükséged és lehetőséged

  • Önállóan meg tudod csinálni
  • Szakértői külső segítséggel tudsz jobban haladni
  • Valamilyen arányú, hibrid megoldási mód lenne, a kivitelezhető számodra

A telefonos előszűrés és gyors lépéssor, írásban történő megküldése, DÍJMENTES!

Ha elküldöd a jelentkezésed, akkor 1-2 munkanapon belül jelentkezni fogok.

SEGÍTEK MEGTALÁLNI, A HIÁNYZÓ ÉS JAVÍTANDÓ ELEMEKET

Tomán József - Vállalat vezetési stratéga

Tomán József

Vállalat vezetési stratéga

2008 óta 80+ tevékenységi területen, 150+ cég fejlesztésében vettem részt személyesen, ahol végigkövettem a fejlesztési folyamatokat.

Tanultam menedzserképzőben, de a tudásom nagy része, a saját cégvezetői és az ügyfeleleimnél szerzett gyakorlati tapasztalatokból származik.

15.000 óra feletti, személyes konzultációban szerzett tapasztalataim alapján csiszoltam, napi szinten eredményesen használható stratégiákká és módszerekké a megoldásaimat.

    Lépj tovább!

    Személyes tapasztalataim
    • Indítottam több céget, amelyek közül néhány vezetését, egyidejűleg párhuzamosan végeztem
    • Jelentős mennyiségű bevétel növelésében vettem részt – értékesítőként, értékesítési vezetőként, kereskedelmi vezetőként
    • Többször benne voltam gyors növekedésben – annak kiváltásában és a működés stabilizálásában
    • Cégvezetőként szinte önjáróvá tettem, az utolsó általam vezetett kereskedelemmel foglalkozó vállalkozást, amelyben résztulajdonosként alapító ügyvezető voltam
    • 2008 márciusában teljesen átadtam a cég vezetését, eladtam a tulajdonrészem, hogy fókuszálhassak a kis és középvállalatok fejlesztésére
    Főbb területek, ahol kiemelkedő gyakorlati tapasztalattal rendelkezem
    • Pénztermelési, növekedési kihívások megoldása
    • Működési és munkatársi problémák megszüntetése
    • Folyamat, rendszer, és szervezetfejlesztés
    • Munkakörök kialakítása, profilozás, kiválasztási és betanítási folyamatok felépítése
    • Dolgozói készségek fejlesztése
    • Hatékonyság, teljesítmény és eredménynövelés
    • Cégvezető és kulcsemberek tehermentesítése
    • Középvezetői – marketing – értékesítési – pénzügyi – beszerzési – raktározási rendszerek kialakítása
    • Digitalizálásra és automatizálásra történő felkészítés
    • Vállalkozási élethelyzetek megoldásának támogatása
    Miért hallgass rám?

    Csak tőlem tudod megkapni ezt, mert olyan gyakorlati tapasztalataim vannak, amelyet

    • Gyártó, szolgáltató és kereskedelemmel foglalkozó cégeknél
    • Az 1-2 éve alapítottól, a több mint 20 éve működőig
    • Néhány főstől, a 200+ főig foglalkoztatóig
      néhány tízmilliótól, a sok milliárdos árbevételig terjedő skálán szereztem.
    Miért most?

    A legrosszabb amit tehetsz, az a halogatás.
    Ha homokba dugod a fejed, a tapasztalaim alapján romlik a helyzet.

    Ne vesztegesd az idődet kísérletezésre!
    Tudom büszke vagy, nehogy már neked mondja meg valaki … de nem akarhatsz minden szakmát megtanulni.

    Miért működik?

    Személyes és tanácsadói tapasztalatokkal rendelkezek.

    Láttam mi miért működik és azt is, hogy mi miért nem működik, amivel korábban próbálkoztak.

    Amilyen fejlesztéseket végeztünk, azokból mindenből több 10, de általánosabb területeken pl. munkakörök szabályozásával kapcsolatban többszáz, feladatok kezelésével kapcsolatban, pedig többezer eset tanulságát fejlesztettem tovább.

    Miért ingyen

    Ha nem tudok segíteni, akkor azért nem fizethetsz.

    Ha jó megoldást mutatok, Te akarsz majd fizetni. 🙂