Vannak cégek, amelyek egyszerűen nincsenek felkészülve arra, hogy saját kezdeményezésük által tudjanak bevételt termelni. Amikor érkeznek érdeklődők és vevők akkor történik valami, ha nem, akkor csak várni tudnak. Nincsenek eszközeik, megoldásuk, rendszerük ahhoz, hogy saját maguk tudjanak bevételnövelő kampányokat indítani. Ehhez le kell rakni a bevételnövelés alapjait. A bevételnövelés, több mint marketing, több mint eladás, több mint automata rendszerek.

[vc_row][vc_column]

Ha nincs elég bevétel, akkor a cég túlélése is megkérdőjeleződhet!

Van akinek, már nincs más választási lehetősége

Amikor egy vállalkozás nem képes elegendő bevételt termelni, akkor egyszerűen nincs más lehetősége, mint az, hogy MEGTANUL PÉNZT CSINÁLNI.

Akkor szokott a legnagyobb baj lenni a bevétellel, annak lecsökkenésével, amikor valaki, kiváló szakemberként a szakmai teendőkre koncentrál és ezzel az összes fontos vállalkozás működtetési funkció háttérbe szorul.

Mennyiszer lehet látni azt, hogy tíz, száz milliós beruházások, cégvagyonok mellett nincs vagy csökevényes a marketing, nem jól működik az eladás, nincs sales tevékenység.

Ki engedheti meg magának, hogy kitegye a cégét, a piac kénye-kedvének?

Létfontosságú lenne, hogy a vállalkozás, képes legyen, proaktív módon érdeklődőket szerezni és a cég tevékenységétől függően, vevőkké érlelni ezeket a kapcsolatokat.

Ehhez rendbe kell tenni a bevételnövelés alapjait. Hiszen ezek nélkül, nem tudja senki magasabb szintre emelni, a bevétel generálását.

Az, hogy melyik cég mennyi idő alatt képes aktívan pénzt csinálni, az nem csak attól függ, hogy milyen iparágban dolgozik, hanem attól is, hogy mennyire felkészült, milyen bevételnövelési alapokkal rendelkezik.
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
Ez nem lehet kérdéses

Amikor egy cégben, nincsenek lerakva a bevételnövelés alapjai, akkor a vállalkozást állva éri, a bevétel váratlan lecsökkenése!

Álló helyzetből, nehéz bármilyen eredményt, gyorsan elérni. 

Ilyenkor nem tudnak mást tenni, csak VÁRNAK, hogy jobbra forduljanak a dolgok, múljon el a cég mellőzöttsége, és ismét jöjjenek vevők.

Viszont a legtöbb területen nagy a verseny, nincsenek kész vevők, nem találják meg a céget!

 

Ezeket a problémákat, már jóval korábban el kell kezdeni megoldani, mint ahogy jelentkeznek.

Ahhoz, hogy legyen érdeklődő, valamit csinálni kell, amihez előkészületekre lehet szükség.

Ahhoz, hogy az érdeklődőkből vevők legyenek, foglalkozni kell velük, de nem 100% válik vevővé.

Vannak, akik hiába kapnak egyszeri tájékoztatást, mégis inkább máshol vásárolnak.

Aki akkor kezd el bevételnöveléssel foglalkozni, amikor leesik az árbevétele, annak időre és főként pénzre lenne szüksége, valamilyen rendszer kialakításához. Ha későn kezd neki, akkor egyikből sem lesz elegendő!
[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]
A megoldás

Honnan származik a pénz?

Ezt nem csak tudnia kell minden cégvezetőnek, hanem fel is kell készítenie a cégét arra, hogy tudatosan, fokozatosan, folyamatosan tegyenek annak érdekében, hogy épüljön valamilyen bevételnövelő rendszer.

Ha ezt nem értik meg, akkor egy életen át nehézségeket okoznak maguknak.

Vessen véget, annak a kiszolgáltatottságnak, amiben a cége van!

A bevételnövelés alapjainak lerakása, az egyetlen ésszerű dolog, amit tehet az, akinek a cégéből hiányzik a PÉNZCSINÁLÓ funkció! Kár bármi másba időt, pénzt, energiát tenni, amíg ezt nem pótolják!
[/vc_column][/vc_row]