8 szint – cég szintű problémakezelés

Egymásra épülő szintek, a működési és munkatársi problémák megszüntetéséhez

Működési problémák kezelésének nyolc szintje

  1. szint – Feladatok pontos elvégeztetése, elvégzése – itt tartunk
  2. szint – Folyamatok végigfutásának biztosítása
  3. szint – Projektek időben történő befejezése
  4. szint – Munkaköri teljesítménynövelés
  5. szint – Dolgozói személyes teljesítménynövelés
  6. szint – Csoportokon belüli szervezettség javítása
  7. szint – Csoportok közötti együttműködés fejlesztése
  8. szint – Cég szintű működés optimalizálása – itt tartunk

A cégben fennálló problémák megoldását, mindig az alacsonyabb szinten kell kezdeni és utána lehet foglalkozni lépésről lépésre, a magasabb szintekkel.

Csak akkor menjen ezeken a lépéseken tovább, ha az előző szintet teljesítette már.

Válságkezelés, változásmenedzselés, rendszerépítés

A cég szintű működési problémakezelés két módon történhet

  • amennyiben gyors megoldásra van szükség – tanácsadással formájában történő célzott változásmenedzseléssel

  • amennyiben nem égetően sürgős a cég szintű problémák megoldása, akkor rendszerépítéssel – ennek nagy részét a rendszerépítést támogató megoldáscsomagokkal önállóan is lehet végezni