[vc_row][vc_column]

1. tanulság

Első hiba

A vállalkozók válogatás nélkül fogadnak be információkat.
Régebben – úgy 5-6 éve – volt az infotermék bumm.

Sok szakértő jött ki, a tudásáról szóló különböző termékekkel.
Írtak hozzá, az eladásra ösztönző marketing és sales szövegeket.

Ezeket az infotermékeket ha megvették, nagy részük a polcon, majd a fiókban végezte.

Ennek egyik oka az volt, hogy megvenni jó ötletnek tűnt, de nem arra volt szükség.
Az illető pénzt költött, nem használta, nem lett eredmény, ezért elfordult az infotermékektől.
Lehet, hogy ezzel a fejlesztés többi lehetőségeitől is elzárta magát és a cégét.

Első tanulság: nézze meg, mire van szüksége és abba tegyen pénzt, időt, energiát!
De mire is van szüksége?
Honnan szerzi ezt meg?

Ahhoz, hogy elérhesse a céljait, ismernie kellene a pillanatnyi helyzetét, és ezeket össze kellene tudni kötni.
Cél – cselekvés – jelenlegi helyzet.

Az ember ritkán látja objektíven saját helyzetét. 
Érdemes, egy külső szemet bevonni a vizsgálatba.

Az állapot felmérése után, jó lenne tudni merre tovább.
Ehhez szakértőre lehet szüksége.

Cégelemzés és cégre szabott fejlesztési terv készítése.
Több száz cég vizsgálata, fejlesztése alapján

A célok eléréséhez nagyon pontos helyzetértékelésre és cselekvési tervre van szükség!
[/vc_column][/vc_row]