Szinapszis
Hatékonyságnövelési Rendszer

Menedzsmentrendszer kialakítása, hét lépésben

Ahhoz, hogy egy vállalkozás, működési alapjait le lehessen rakni, nem megfelelő működés esetén, rendbe lehessen tenni, hét egymás utáni lépésre van szükség.

  1. Érteni kell, a hatékonyságnövelés alapvető fogalmait, összefüggéseit, a törvényszerűségeket és ismerni kell a lehetőségeket.
  2. Fel kell térképezni, meg kell tervezni, az optimális működést támogató folyamatokat.
  3. Gondoskodni kell, az eredményekhez szükséges feladatok elvégzéséről.
  4. Ki kell alakítani, a működtetést végző szervezetet.
  5. Biztosítani kell, a működéshez szükséges információt.
  6. Kontrollálni kell, a működés közben keletkező adatokat.
  7. Össze kell kapcsolni a ráfordításokat és az eredményeket a pénzzel.
Szinapszis - hatékonyságnövelési rendszer</p>
<p>

Miből áll ez a rendszer?

Hét lépés – hét megvalósítást támogató oktatóanyag, három eltérő szintű csomagban

H+2 csomag</p>
<p>

H+2 csomag

Alapok és tehermentesítés

H2
szinapszis-h4

H+4 csomag

Információ ellátás, szabályozás és működés összehangolás

H4
szinapszis-h6

H+6 csomag

Adatgyűjtés és kontroll

H6

Amennyiben valaki nem ismeri meg, a hatékonyságnövelés tudnivalóit, nem lesz lehetősége tudatosan rendszerszintű eredményeket elérni a fejlesztésben.

Miért ezt a rendszerépítő megoldást válaszd?

Ezt kaphatod tőlem, ha megvásárolod

Itt minden a gyakorlatból származik.

Azok nélkül a gyakorlati tapasztalatok és fogások nélkül, amelyek a modulokba be lettek építve, nem lehet, legalábbis nagyon nehéz és időigényes felépíteni, egy gyakorlatban is működő rendszert.

Mindenhol működik, ahol elvégzik a feladatokat és betartják a szabályokat.

A saját vállalkozásodban, nem biztos, hogy akarsz kísérletezni. Biztos módszereket és kidolgozott sablonokat adok, amelyeket korábban és most is minden esetben eredményesen alkalmazunk ügyfeleimnél. Teljesen sallangmentes, de minden benne van a mi szükséges.

Most, úgy ahogy van, el tudod kezdeni.

A modulok, az ajánlott sorrendet betartva, teljesen nulláról, mindenféle alap és előképzettség nélkül, végigvezetik a hatékonyságnövelés legfontosabb lépésein. Ezáltal nem csak a hatékonyság javulása lesz az eredmény, hanem biztos alapokon nyugvó cégre építhetsz.
Mindez magyarul, egyszerűen, gyakorlatiasan.

Egymásra épülő modulok. Egyértelmű haladás.

A valóságra, a céged piaci folyamataira épülő fejlesztést, képes leszel akár önállóan is végrehajtani. A moduláris rendszer segít abban, hogy kivitelezhető egységekben tudj haladni és már menet közben is legyen sikerélményed. Olyan látványos részeredményeket fog tapasztalni, amelyek motiválni fognak a haladásban és továbbsegítenek a nehézségeken.

Rendszer, amelyben le tudsz kezelni minden összefüggést.

Lehetséges, hogy az általam kialakított modulokhoz nagyon hasonló megoldásokat találsz a piacon, az interneten.
Az is lehet, hogy ezeket akár olcsóbban is meg tudod venni.
De, ha azok nem alkotnak egymásra épülő, minden összefüggést figyelembe vevő és kezelő, egységes rendszert, akkor nem fogják meghozni az áhított változásokat.

A különböző rendszerekből származó elemek használatától kimondottan óvnálak.

Egy-egy gondolatmenet nagyon eltérő lehet, még akkor is, ha ugyanarról szól.
Ezért, különböző emberektől és rendszerekből származó elemek nagyobb valószínűséggel okoznak inkább káoszt, késedelmet és ezáltal kárt, azáltal, hogy nem illeszkednek egymáshoz, mint eredményes fejlesztést.

A mindennapos küzdelemnek soha nem lesz vége, HA NINCS RENDSZER, amely megadja az alapokat és kereteket.

Ügyfél visszajelzések

Gyártó cég

Közel két éve annak, hogy megismerhettem, meghallgathattam Tomán József Szinapszis Hatékonyságnövelő rendszerének hanganyagait.

Egy olyan kollekciót, melyet egyszerűen nem nélkülözhet egyetlen cégvezető sem, aki a működő cégét szeretné hatékonyabbá tenni.
Legyen az egy alapjaiban rosszul működő, vagy akár egy látszólag jól működő, de mindezt nem tudatosan művelő cég.

A Szinapszis rendszer elemei egymásra épülnek, és talán a legfontosabb dolog amit megtanultam belőle, az a fajta gondolkodásmód, amely ezeket az egységeket tökéletes szintre fejleszti, majd fogaskerékszerűen összeépíti.

A hatékonyságnövelés céljait szolgáló működési folyamatok aprólékos megtervezését, az arra épülő szervezet szinkronizálását, azon belüli feladatkezelések megszervezését, majd az egész folyamatban résztvevő munkakörök feladatainak dokumentálását mind-mind zseniálisan, és racionálisan megfogalmazott módon tanulhatjuk.

Az elvégzett munka érezhető eredményeket hozott számunkra.

Az igazi változás azonban reményeim szerint csak ezután fog bekövetkezni, amikor a fogaskerekek egymásba kapcsolódnak.
A még kialakítás alatt álló pénzügyi rendszerünk, cégvezetői irányítópultunk hamarosan pedig pont lehet az i-re!

Farkas Péter
Farber Konyhák Kft. cégvezetője

Szolgáltató cég

Azóta, hogy tavaly májusban beszéltünk, sok minden változott.

Sokat hallgattam az anyagaidat (főleg a H+6-ot).

Egyéni vállalkozóból áttértünk a céges működésre, formailag is cég lettünk (StudiCore Oktatási Kft), és de facto is kiszerveztem magamat a “termelésből”, azaz az oktatásból.
Most 3 oktató végzi helyettem ezeket a munkákat (egyikük informatikai fejlesztést is végez), illetve most kezd a negyedik.

A jelenleg cégszerűen végzett tevékenység (az online oktatás) bevétele is kb. háromszoros lett tavaly május óta,a személyes oktatást pedig teljesen leépítettem.

Az adminisztrációt is más végzi (ügyfelek, előfizetések kezelése, számlázás), én már inkább a fejlesztéssel foglalkozom.

Leírva ugyan nincs (teljesen) az értékteremtő folyamat, de minden résztvevő tudja, mi a dolga, ezért mennek a dolgok.
Még egy csomó folyamatban kísérletezés van, illetve folyamatosan fejlesztünk, úgyhogy még minden változik…

Nagyon sokat segítettek az anyagaid, mindet végighallgattam már, nem egyet többször is, igazából ennek mentén tudtunk továbblépni 1-ről a 2-re.
Annak idején, mikor a kiállításon találkoztunk, ez volt a legfőbb gondom.
Most már minden tekintetben cégnek mondhatjuk magunkat.

Vállalkozói életem legjobb befektetése volt tavaly januárban megvenni a H+6-ot.
Köszönöm szépen! Nagyon hálás vagyok érte!

Pasztuhov Dániel
StudiCore Oktatási Kft.

Így jött létre a Szinapszis – Hatékonyságnövelési rendszer

Ezek az előzmények

  • több száz könyv elolvasása
  • összeszámolhatatlan képzésen eltöltött nap
  • több, egymástól nagyon eltérő fejlesztési rendszer megismerése
  • különböző vállalkozásfejlesztési oktatóanyagok kialakítása során szerzett tapasztalat
  • 35 év vezetői gyakorlat
  • kb. 15.000 óra, vállalkozásfejlesztéssel töltött idő
  • 100-nál több élő előadás megtartása
  • és különböző kiscsoportos foglalkozások, műhely gyakorlatok, tréningek vezetése után került sor, a mostani tartalmának és formájának kialakítására.

Ezt az utat, keveseknek van lehetőségük bejárni.
Még kevesebben akarják megtenni.

Neked, nincs is arra szükséged, hogy mindezt végigjárjd!

Használd mindezt, könnyen elérhető, ismételhető, gyakorlatban azonnal használható, mindenféle szükséges támogatást nyújtó formában.

Előbb-utóbb célszerű lesz teljesen végigvinni, ezt a fejlesztési folyamatot.

Ha nem működik rendesen a cég, akkor hiába erőltetik a növekedést, mert vagy nem fog sikerülni, vagy a túlzott növekedés miatti problémák fognak jelentkezni.

A mindennapos küzdelemnek soha nem lesz vége, HA NINCS RENDSZER, amely megadja az alapokat és kereteket.

Ár – érték arány

Egy jobb menedzserképzőbe 5-6 félévig kell járni.

3-8 millió Ft-ba kerül a képzés, és korántsem biztos, hogy olyan tudást kap, amelyet kisvállalkozói környezetben használni tud. Nekem nem volt elég a működési problémák megoldásához az angolszász hátterű menedzser diploma, amelyet 5 féléves képzéssel szereztem még 1999-ben.

Csupán könyvekből, különálló előadásokból nem tud ütőképes rendszert összerakni.

Több száz szakkönyv elolvasása után, ki merem jelenteni, hogy nem lehet belőlük összerakni azt a rendszert, amelyet kínálok.

Mindenkinek más a bizalmi szintje, az általa újnak tartott dolgokkal kapcsolatban.

Mindenkinek mások a pillanatnyi lehetőségei, mind idő és energiaráfordítás, mind pénzügyi vonatkozásban.

Annak érdekében, hogy mindenki a személyes bizalmi szintjének, haladási sebességének, kockázatvállalási képességének és pénztárcájának megfelelő döntést hozhassa, olyan csomagokat állítottam össze, amelyek egy-egy meghatározott, nagyobb cél teljesítését teszik lehetővé.

 

Ezek árazása úgy történt, hogy egy vállalkozás számára, a legnagyobb csomag is kifizethető legyen. A legnagyobb csomag (H+6) mindent tartalmaz a hatékonyságnöveléshez, a működési és munkatársi problémák megelőzéséhez, kezeléséhez és cég működési rendszerének kialakításához.

Hatékonyságnövelő rendszer – oktatócsomagok

H+2 csomag

  • Előadás jegyzetek
  • Sablonok
  • 9 óra 30 perc vágott hangfelvétel

H – Hatékonyságnövelés a gyakorlatban

1 – Működési folyamatok szabályozása

2 – Feladatkezelés

Gazdaságos csomag ár

Ha ezt a három oktatócsomagot, külön-külön vennéd meg, akkor 108.000 Ft+ áfa, árat kellene fizetned érte.

A H+2 csomag kedvezményes ára: 100.000 Ft + áfa

Megtakarítás: 8.000 Ft + áfa

H+4 csomag

– Előadás jegyzetek, sablonok + 14 óra 21 perc vágott hangfelvétel

H – Hatékonyságnövelés a gyakorlatban
1 – Működési folyamatok szabályozása
2 – Feladatkezelés
3 – Szervezetépítés
4 – Munkaköri Dosszié Rendszer

Gazdaságos csomag ár
Ha ezt az öt oktatócsomagot, külön-külön vennéd meg, akkor 278.000 Ft+ áfa, árat kellene fizetned érte.

A H+4 csomag kedvezményes ára: 238.000 Ft + áfa

Megtakarítás: 40 000 Ft + áfa

H+6 csomag

Előadás jegyzetek, sablonok + 22 óra 30 perc vágott hangfelvétel

H – Hatékonyságnövelés a gyakorlatban
1 – Működési folyamatok szabályozása
2 – Feladatkezelés
3 – Szervezetépítés
4 – Munkaköri Dosszié Rendszer
5 – Cégvezetői irányítópult
6 – Pénzügyi rendszer

Gazdaságos csomag ár
Ha ezt a hét oktatócsomagot, külön-külön vennéd meg, akkor 478.000 Ft+ áfa, árat kellene fizetned érte.

A H+6 csomag kedvezményes ára: 400.000 Ft + áfa
Megtakarítás: 78.000 Ft + áfa

Oktatócsomag megrendelése

Megrendelés, vásárlás és kiszolgálás menete

Kérlek, töltsd ki, a fenti megrendelő űrlapot.

Ügyelj a beírt adatok pontosságára, mert a díjbekérő, és később a számla is, az itt megadott adatokkal készül.

Minden mező kitöltése kötelező, kivéve a Megjegyzés.

Kattints az egérrel a “Megrendelés elküldése” gombra.

Amennyiben nem rendelkezel Belföldi mobil telefonszámmal, akkor is töltsd ki a mezőt pl. 70 1111111.
A megjegyzésbe pedig írj be, élő telefonos elérhetőséget.

Külföldi rendelés esetén nettó árak értendők. Kérlek, a megjegyzés rovatba írd be EU adószámot.

A külföldről történő utaláshoz szükséges adatok:
IBAN: HU36 1174 2111 2004 3355 0000 0000
SWIFT: OTPVHUHB
Közösségi adószám: HU12769872

Rendszerünk érzékeli a rendelés leadását.
A megrendelés elküldése gombra kattintás után, a megrendelés visszaigazoló oldalra kerülsz. Ebből fogod tudni, hogy sikeres volt a rendelésed.

Ezzel együtt, a rendszer kiküldi a megadott email címre a megrendelés díjbekérőjét.

Nyisd meg az email levelező rendszered és keresd meg a tőlünk kapott megrendelést visszaigazoló levelet.

A levélben lévő linkre kattintva töltsd le a díjbekérőt.

Utald el a díjbekérőn lévő összeget a megadott adatok alapján.

Az utalás megjegyzésébe írd be a díjbekérőn lévő egyedi azonosítót pl. D -….
Ezzel fogjuk tudni beazonosítani a rendelésed.

A pénz beérkezése után E-számlát állítunk ki, melyet a megadott e-mail címre küldünk. Ezt megrendelő kinyomtatja.

A számlát tartalmazó levélben küldjük a digitálisan letölthető oktatóanyag elérési linkjét.